شناسهٔ خبر: 9726 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال

ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال از امروز یکشنبه 15 دی ماه آغاز شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: علاقه‌مندان آزمون بین‌المللی آیلتس می‌توانند از امروز به سایت Ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام تا روز شنبه ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت، در پاسخ به این سوال که چرا برخی از متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند، اظهار کرد: داوطلبان باید در نظر داشته باشند، درخواست ثبت‌نام برای این آزمون بسیار بالا است، بنابراین توصیه می‌شود در اسرع وقت پس از رزرو آزمون، اقدام به ثبت‌نام قطعی کنند

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در ادامه افزود: داوطلبان باید در موعد مقرر اقدام به ثبت‌نام قطعی کنند، در غیر این صورت از لیست رزرو آزمون حذف خواهند شد.

اقبالی در مورد تغییرات آزمون آیلتس نسبت به گذشته، تصریح کرد: طبق تصمیم گیری‌های جدید، ثبت‌نام شوندگان باید برای تشکیل پروفایل جدید با شماره پاسپورت اقدام کنند که این موضوع از ماه فوریه سال ۲۰۱۴ اجرایی خواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری این آزمون، گفت: این آزمون در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد که ثبت‌نام شوندگان باید راس ساعت هفت صبح به آدرس مورد نظر مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: نتایج این آزمون در روز شنبه ۱۰ اسفندماه از طریق سایت results.ielts.com اعلام ‌خواهد شد.

نظر شما