شناسهٔ خبر: 9731 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جایگاه مادری در منابع فقهی و اخلاقی بررسی می‌شود

نشست «درآمدی بر جایگاه مادری در منابع فقهی و اخلاقی» با سخنرانی فروغ پارسا روز سه‌شنبه هفته جاری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ نشست «درآمدی بر جایگاه مادری در منابع فقهی و اخلاقی» از سلسله نشست‌های دی‌ماه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با سخنرانی فروغ پارسا، روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

سخنران در این نشست از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز ۱۷ دی‌ماه به بررسی شخصیت حقوقی مادر در متون فقهی با جایگاه ارزشی وی در منابع اخلاقی خواهد پرداخت.

از نشست‌های این هفته نیز فردا نشست «زمستان مرگ اندود در زندگی و شعر اخوان ثالث و صلاح عبدالصبور» با سخنرانی زینه عرفت‌پور از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و نشست «کاربست رویکرد تاریخ فرهنگی در مطالعات تاریخ قاجاریه» با سخنرانی محمدامیر احمدزاده از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

نشست دیگر «نقد ادبی از تأویل تا تحلیل» است که با سه شنبه جاری با سخنرانی حسین صافی پیرلوجه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

نشست «چندصدایی در حافظ» با سخنرانی رشید کاکاوند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در روز چهارشنبه آخرین نشست این هفته پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

نظر شما