شناسهٔ خبر: 9892 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصلی تهران؛ محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مصلی امام خمینی(ره) تهران، به عنوان محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه شورای برنامه‌ریزی تصویب شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ با برگزاری دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و مصوبه اعضای شورا، مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، به عنوان محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعیین شد.

در این جلسه کیفی‌سازی نمایشگاه و افزایش خدمات و تسهیلات رفاهی برای بازدیدکنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین در این جلسه اعضا پیشنهادات خود را برای افزایش کیفیت حضور ناشران در این دوره از نمایشگاه ارائه کردند.

بنابر این گزارش مقرر شد، جلسه‌ای برای هماهنگی بیشتر بین مدیران معاونت امورفرهنگی و نمایشگاه، با مدیران مصلی تهران برگزار شود و همچنین بررسی آئین‌نامه ثبت‌ نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

از سوی دیگر مقرر شد، به منظور بررسی و اعلام زمان ثبت‌ نام ناشران داخلی در این دوره از نمایشگاه جلسه‌ای روز شنبه، ۲۱ دی‌ماه جاری با حضور اعضا برگزار شود.

با توجه به اینکه، باغ کتاب تهران به عنوان محل برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در حال ساخت است، اما وعده چندین ساله مسئولان مبنی بر افتتاح آن و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در این مکان، امسال هم تحقق نیافت.

مسئولان باغ کتاب تهران، اوائل سال آینده را زمان اتمام پروژه باغ کتاب اعلام کرده‌اند، البته این موضوع زمانی تحقق می‌یابد که بودجه مورد نیاز آن تأمین شود.

نظر شما