شناسهٔ خبر: 10386 - سرویس دیگر رسانه ها

ویژه‌نامه «سیره پیامبر اکرم» منتشر شد

ویژه‌نامه «نعمت برادری» و «سیره پیامبر اکرم» به مناسبت هفته وحدت از سوی پایگاه فرهنگی اطلاع‌رسانی راسخون منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ ویژه نامه «نعمت برادری» دارای قسمت‌های متنوعی همچون‌‌: مقالات، احادیث، چند رسانه‌ای، پرسش و پاسخ، کارت پستال و ... است.

از جمله عناوین مقالات ارائه شده در این ویژه ‌نامه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: ۱- وحدت در قرآن، ۲- وحدت بر محور نظام تربیت نبوی، ۳- عزت در سایه وحدت، ۴- استراتژی حفظ وحدت در سیره معصومین (علیهم السلام)، ۵- قرآن و عترت دو محور وحدت و حرکت، ۶- امامت و وحدت اسلامی، ۷- آرمان وحدت اسلامی، ۸- وحدت و برادری در نهج‌البلاغه، ۹- تحکیم وحدت اسلامى و پاسدارى از ارزش‌ها ۱۰-پیشنهادهای راهگشا، ۱۱-قرآن و وحدت آفرینى، ۱۲-وحدت در سیره پیامبر(ص) و ...

براساس این گزارش ویژه‌نامه «سیره پیامبراکرم (ص)» دارای مجموعه بخش‌هایی است که هر یک از قسمت‌های متنوعی همچون‌‌: مقالات، احادیث، گالری تصاویر، پرسش و پاسخ، پیامک، کارت پستال و ... تشکیل شده است.

ازجمله عناوین این ویژه‌نامه‌ها عبارت‌اند از: ۱- سیره اجتماعی پیامبراکرم (ص)، ۲- سیره سیاسی پیامبر اکرم (ص)، ۳- سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، ۴- پیامبر اعظم از نگاه اندیشمندان، ۵- داستان‌هایی از نبی رحمت ۶- اشعاری در وصف رسول مهربانی، ۷- اسوه حسنه.

مجموعه ویژه‌نامه‌های «سیره پیامبر اکرم (ص)» و «نعمت برادری» در سایت اینترنتی راسخون در نشانی www.rasekhoon.net  قرار دارد.