شناسهٔ خبر: 11182 - سرویس دیگر رسانه ها

اعطای پاداش‌ به اساتید و کارکنان پیام‌نوری که «ایده» ارائه دهند

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تدوین دستورالعمل "نظام ایده ها و پیشنهادها" خبر داد و گفت: در این دستورالعمل پاداش‌های انگیزه آفرین برای اساتید و کارکنان لحاظ خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ دکتر کریمی همچنین در بیان اولویت‌های معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور در دوره جدید اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با وجود همه کاستی هایی که از بدو تاسیس داشته، در این عرصه در مجموع موفق عمل کرده است. مراجعه به جمعیت دانشجویی این دانشگاه ، پیامی را دربر دارد و نشان می دهد مشی آموزشی ما مطلوب اکثریت مردم است اما این بدان معنی نیست که به وضعیت فعلی اکتفا کنیم ، باید با همفکری ، همدلی و مشارکت ، رویکردی ارتقا آمیز و تداوم بخش برای این روند داشته باشیم.

وی به شکل گیری اتاق فکر اشاره کرد و گفت: این اتاق فرصتی برای ارائه ایده ها و پیشنهادهاست که به شکل مطلوبی در اختیار حوزه های ستادی قرار خواهد گرفت و چنانچه شکل مجازی این اتاق نیز راه اندازی شود، یقین داریم منشا تحولی عظیم در دانشگاه خواهد بود.

وی از تدوین دستورالعمل "نظام ایده ها و پیشنهادها" خبر داد و گفت: در این دستورالعمل پاداش های انگیزه آفرین برای اساتید و کارکنان لحاظ خواهد شد.

کریمی برخی از اولویت‌های کاری در حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی را اصلاح فضای فیزیکی ، احیای دانشکده ها، طرح آمایش رشته ها با رویکرد راه اندازی رشته هایی که مردم پسند و مورد نیاز جامعه باشد ، برنامه ریزی منطقی برای گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی در مراکز و واحدهایی که واجد شرایط لازم هستند، گسترش فعالیت های برون مرزی و مناطق آزاد ، ارتقای دفتر آموزش های آزاد و شبکه مجازی جهان اسلام و... عنوان کرد.

معاون دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد دانشگاه از پذیرش ۹۹۸۱ نفر در این آزمون خبر داد.