شناسهٔ خبر: 11463 - سرویس دیگر رسانه ها

با حامد بهداد و فرامرز قریبیان «خون به پا می شود»

حامد بهداد و فرامرز قریبیان به جمع بازیگران فیلم سینمایی «خون به پا می شود» پیوست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  بانی فیلم؛ پیش تولید این فیلم به کارگردانی حماسه عظیمی‌پارسا مدتی است که آغاز شده و به تازگی بازیگران اصلی آن انتخاب شده اند. حامد بهداد و فرامرز قریبیان که برای ایفای نقش در این فیلم قرارداد بسته اند پیش از این تنها در یک سریال تلویزیونی (آخرین دعوت) با یکدیگر هم بازی بودند. ظاهرا به غیر از این دو بازیگر سرشناس، بقیه بازیگران این فیلم از جمع تئاتری ها انتخاب شده اند.

نکته قابل توجه اینکه عوامل پشت دوربین این فیلم اولی، همگی از چهره های شاخص سینما هستند.تورج اصلانی (مدیر فیلمبرداری)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی)، نظام الدین کیایی (صدابردار) و مجید میرفخرایی (طراح صحنه و لباس) عوامل پشت دوربین «خون به پا می شود» هستند.

 پیش از این عنوان شده بود بازیگران جوان فیلم تمرینات و دورخوانی فیلمنامه را آغاز کرده اند. گفته می شود حماسه عظیمی‌پارسا که نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته یکی از نقش های فیلمش را بازی خواهد کرد. فیلمی که ظاهرا ماجرای یک گروگانگیری است. تهیه کنندگی این فیلم را غلامرضا موسوی بر عهده دارد.

پروانه ساخت این فیلم چندی قبل با نام «چهارشنبه خون به پا می شود» صادر شد که بعدا به «خون به پا می شود» تغییر پیدا کرد. فیلمبرداری این فیلم بزودی در تهران آغاز می شود.