شناسهٔ خبر: 12130 - سرویس دیگر رسانه ها

رضاداد، دبیر جشنواره‌های فیلم فجر دولت یازدهم شد

با اعلام رئیس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد به عنوان دبیر جشنواره‌های فیلم فجر در دولت تدبیر و امید منصوب شد. مسئولیتی که رضاداد پذیرفتن آن را به موافقت خانواده خود مشروط کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مراسم اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در شامگاه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در برج میلاد تهران با حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور ارشد رئیس‌جمهور، حسن فریدون، ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور، و جمع زیادی از مسئولان فرهنگی، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

بعد از تشویق جانبازان شیمیایی حاضر در سالن توسط حاضرین، ایوبی رئیس سازمان سینمایی به روی سن آمد و گفت: ۵ سال است که در خدمت شما هستیم و پیام محبت و عشق را به شما ابلاغ کردیم، اما امروز بعد از این ۵ روز جای این دارد که این شعر را بخوانم: الایاایها ادر کاسا وناولها/ که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها.

ایوبی ادامه داد:‌ اعتدال کار سختی است و نیاز به گذشت و فروتنی و بردباری دارد. بسیار پروژه سنگینی است، اما امید هم یک پروژه نیست، یک فرآیند و پروسه است و همه باید دست به دست هم دهیم تا امید خلق شود. سینمای ما در همین جشنواره نشان داد که امیدوار است و با همه مصائب و مشکلات و مسائل در همین سال گذشته فیلم‌های پرافتخاری ساخته شده.قدر آنها را بدانیم و واژه های زیباتر برای آنها به کار ببریم.

ایوبی سخنان رخود را این گونه پایان داد: امسال دوباره صف کشیدن جلوی سینماها را بار دیگر به جشم دیدیم و حسترش باقی نماند، امیدواریم این اتفاقات خوب ادامه پیداکند. این فجر سخت را مدیون خیلی ها هستیم. هیئت داوران و هیئت انتخاب. اما سختی فراوان این کار به عهده چهره محبوب و دوست داشتنی مان، علیرضا رضاداد بود. من از طرف شما از ایشان تشکر می‌کنم.

ایوبی، رضاداد را با اهدای یک هدیه غافلگیر کرد و در ادامه او را به عنوان دبیر جشنواره‌های بعدی فجر اعلام کرد. رضاداد هم در پاسخ گفت:‌ من با خانواده عهد کرده‌ام که این آخرین دوره باشد، اگر ایشان موافق باشند این مسئولیت را می‌پذیرم.