شناسهٔ خبر: 12148 - سرویس دیگر رسانه ها

پذيرش دانشجوی دكتری پژوهشی در 20 مرکز تحقیقاتی

دانشگاه علوم پزشكی تهران برای پنجمين سال متوالی در سال تحصيلی 94-93 اقدام به پذيرش دانشجو در مقطع دكترای تخصصی پژوهشی در 20 مركز تحقيقاتی می‎کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دانشجویان این دوره در مراکز تحقیقاتی ﻋﻠﻮم و ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژي در ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻋﻠﻮم داروﺋﻲ، ﮔﻴﺎﻫﺎن دارویی، نانوﻓﻨﺎوري، ﺗﺮوﻣﺎ و ﭘﮋوﻫﺸﻬﺎي ﺟﺮاﺣﻲ ﺳﻴﻨﺎ،اﻳﺪز، آﻟﻮدﮔﻲ هوا - ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ، ﭼﺸﻢ ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻫﻤﺎﺗﻮﻟﻮژي، اﻧﻜﻮﻟﻮژي و ﭘﻴﻮﻧﺪ ﺳﻠﻮﻟﻬﺎي ﺑﻨﻴﺎدي، ﺑﺎﻧﻚ ﻓﺮاورده ﻫﺎي ﭘﻴﻮﻧﺪي، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﺷﻐﻠﻲ و ﻃﺐ ﻛﺎر، غدد و ﻣﺘﺎﺑﻮﻟﻴﺴﻢ، پزشکی ورزشی، ﭘﻮﺳﺖ و ﺳﻠﻮﻟﻬﺎي ﺑﻨﻴﺎدي، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﻣﻐﺰ و اﻋﺼﺎب، روﻣﺎﺗﻮﻟﻮژي، ﻧﻘﺺ اﻳﻤﻨﻲ ﻛﻮدﻛﺎن، ﺳﺮﻃﺎن، بهره برداری از دانش سلامت، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﺳﻼﻣﺖ، محیط زیست - کیفیت آب، ﺑﻴﻤﺎرﻳﻬﺎي ﮔﻮارش و ﻛﺒﺪ، ﭘﻮﺳﺖ و ﺟﺬام و ﺿﺎﻳﻌﺎت ﻣﻐﺰي ﻧﺨﺎﻋﻲ پذیرفته می شوند. 

پذيرش نهايي بر اساس احراز شرايط عمومي و اختصاصي و نتيجه مصاحبه حضوري طبق آئين‌نامه دوره دكتري تخصصي پژوهشي (PhD by Research) صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام از تاريخ ۷ بهمن ماه ۱۳۹۲ تا ۱۴ فروردين ماه ۱۳۹۳ است و داوطلبان باید به سايت http://etr.tums.ac.ir مراجعه و نسبت به تكميل فرم ثبت نام و اسكن مدارك مورد نياز اقدام کنند.

داوطلبين لازم است بعد از اسكن مدارك و دريافت كد رهگيري حداقل بعد از يك هفته بمنظور اطمينان از دريافت مدارك و كنترل مدارك، مجددا به سايت مربوطه مراجعه و پيغام هاي كاربر را دريافت کنند و تا زمان دريافت پيام " تكميل مدارك پژوهشي" به سايت مراجعه کنند. 

پس از پايان مدت ثبت نام، اسامي افراد واجد شرايط براي شركت در مصاحبه از طريق سايت دانشگاه اطلاع رساني خواهد شد.