شناسهٔ خبر: 12321 - سرویس دیگر رسانه ها

2مصوبه افزایش شهریه دانشگاه پیام نور لغو شد

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در جلسه هیأت امنای دانشگاه مقرر شده بود شهریه دانشجویان فراگیر کارشناسی ارشد 90 درصد و شهریه دانشجویان دکتری 100 درصد افزایش یابد، تاکید کرد که رئیس این دانشگاه مانع از پرداخت این شهریه توسط دانشجویان شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد علی کریمی با تاکید بر اینکه برای ترم دوم تحصیلی جاری، شهریه این دانشگاه افزایش یافته بود، گفت: هیأت امنای دانشگاه پیام نور مصوبه ای در خصوص افزایش چشمگیر شهریه دانشجویان ارشد فراگیر و دکتری پیام نور به تصویب رسانده بود که ۹۰ درصد افزایش برای کارشناسی ارشد و ۱۰۰ درصد افزایش برای دکتری در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: پیرو مذاکراتی که با هیأت رئیسه و رئیس دانشگاه پیام نور صورت گرفت، مقرر شد این افزایش غیرقابل توجیه اعمال نشود و شهریه ها همانند گذشته دریافت شود و مصوبه پیشین به صورت معلق باقی ماند تا بار دیگر در هیأت امنای دانشگاه پیام نور تقلیل شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مصوبه افزایش شهریه برای ورودیهای جدید فراگیر توسط هیأت امنا اعلام شده بود، افزود: این مشکلات برای دکتری تکمیل ظرفیت هم ایجاد شد و مبنای این افزایش شهریه هم اصلاً مشخص نبود.