شناسهٔ خبر: 12869 - سرویس دیگر رسانه ها

حضور گروه فرهنگی «حیات برتر» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

محرابی، مدیر گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» از حضور این گروه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علی احمدمحرابی، مدیر گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» گفت: گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» حامی رسانه ای فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی امسال در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه  که از تاریخ ۸ الی ۱۱ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، غرفه گروه فرهنگی «حیات برتر» روبروی غرفه وزارت ارشاد در سالن ۳۸ و محل ۱۴۰E قرار دارد.

در صفحه اینترنتی گروه فرهنگی «حیات برتر» آمده است:‌

کمبود فعالیت‌های فرهنگی از یک طرف و فقدان هماهنگی مناسب جهت استفاده صحیح از تمامی ظرفیت‌های موجود از طرفی دیگر و در یک کلام فقدان جبهه منسجم و یکپارچه در عرصه فرهنگ از ابتدایی‌ترین دغدغه‌های گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» است.

این گروه فرهنگی تلاش دارد تا با ارائه خدمات و حمایت‌های رسانه‌ای و فرهنگی و محتوایی از فعالان فرهنگی مستقل و نهادهای فرهنگی، در تحقق تمدن نوین اسلامی سهمی هر چند کوچک داشته باشد.

به دلیل کبود نفوذ رسانه‌های انقلاب اسلامی و همچنین در جهت ارائه الگوی مطلوب محصولات فرهنگی، گلچین کردن و بازنشر این محصولات با نام تولید کننده آنها از مهمترین اهداف این مجموعه است.

علاوه بر این با شناسایی و معرفی مجموعه‌ها ومحصولات برتر در موضوعات مختلف توسط این مجموعه، زمینه برای ایجاد ارتباطی مفید و موثر میان فعالان فرهنگی ایجاد می‌شود.

همچنین در جهت ارتقای علمی محصولات، طرح‌ها وفعالیت‌های فرهنگی، حیات برتر درصدد است با ایجاد رابطه‌ای دوطرفه میان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و بدنه علمی کشور به این مهم بپردازد.

این امر با برگزاری جلسات و مصاحبه‌های علمی با مخاطب قراردادن فعالان فرهنگی هر موضوع و ارائه اصول دانشی و روشی مورد نیاز جهت فعالیت در آن موضوع انجام می‌شود.

از آن جا که شکوفا کردن ظرفیت‌های موجود و هم چنین استفاده ی حداکثری از توانایی های فعالان فرهنگی از مهم ترین سیاست‌های حیات برتر است ، حمایت رسانه‌ای و علمی این گروه بر روی مجموعه‌های کوچک و مستقل در نقاط مختلف کشور متمرکز است.