شناسهٔ خبر: 14516 - سرویس دیگر رسانه ها

اخذ صلاحیت فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی از وزارت علوم در رودهن

رئیس سابق بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران از اخذ صلاحیت فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری برای دانشگاه رودهن خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ علیرضا ایرانبخش دوشنبه‌شب در آیین تودیع خود از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور معاون پارلمانی دانشگاه آزاد برگزار شد، با خوش‌آمدگویی به حضار اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال است که سرپرست جدید بزرگ‌ترین دانشگاه شرق استان تهران را از نزدیک می‌شناسم و به تمام خصوصیات ایشان که زبانزد اهل دانشگاه است، واقف هستم و وی می‌‌تواند مسئول خوب و شایسته‌ای برای واحد رودهن باشد.

وی همچنین با ارائه گزارش عملکردی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دوران تصدی مسئولیت در این دانشگاه ادامه داد: از ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۶۱ تاکنون که ۳۰ سال از آغاز به کار دانشگاه رودهن می‌گذرد، این عملکرد و زحمات کل مجموعه بسیار خوب بوده است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: بنده نیز امانتدار و سرباز نظام در این سنگر بودم و در مدت ۲۰ ماه، پیشرفت‌های خوبی در این واحد دانشگاهی صورت گرفته و با انجام وظیفه طی مدت حضور در دانشگاه رودهن، فعالیت‌های خوبی صورت دادیم.

ایرانبخش با توجه به کمبود وقت گزارش مختصری از توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن را به را ارائه داد که بخش مهم آن شامل ارتقای دانشگاه از بسیار بزرگ به واحد جامع، اخذ صلاحیت فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در همه زمینه‌ها و تشکیل کمیته منتخب ارتقای استادان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد است.

رئیس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در پایان از تمام مسئولان و مردم رودهن و شهرستان دماوند که در این مدت همراه وی بوده‌اند، تشکر کرد.