شناسهٔ خبر: 15733 - سرویس دیگر رسانه ها

اخبار خوش آموزشی و دانشجویی مسئولان دانشگاه آزاد

بیمه سلامت و تکمیلی، کوتاه‎تر شدن تحصیل در دانشگاه آزاد و آغاز نقل و انتقالات، تازه‎ترین مصوبات پایان هفته رئیس این دانشگاه و همکارانش به شمار می‎آیند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، دانشگاه آزاد اواخر هفته ای که گذشت تازه ترین مصوبات را در حوزه های آموزشی و دانشجویی اعلام کرد.

این مصوبات با دستور حمید میرزاده به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شده یا خواهد شد.

دستورالعمل بیمه سلامت و تکمیلی برای دانشجویان 

غلامرضا بوربور - مدیرکل صندوق رفاه و بیمه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد از بیمه شدن دانشجویان فاقد بیمه سلامت خبر داد.

به گفته وی این بیمه رایگان است و دانشجویان صرفاً برای صدور دفترچه هزینه پرداخت می‌کنند.

این بیمه تکمیلی دارای دو بسته شامل پرداخت ماهانه پنج هزار و ۲۰۰ تومان و دیگری هشت هزار و ۳۰۰ تومان است.

سعید کاردار - معاون دانشجویی دانشگاه آزاد هم درباره بیمه سلامت دانشجویان اخبار خوشی داد و گفت: تا پایان ترم جاری (خردادماه) تمامی دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه سلامت نیز قرار می‌گیرند.

درخواست نقل و انتقالات از ۱۵ تیرماه انجام می‌شود

وی در خصوص ابلاغ آیین نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویان اعلام کرد که فرایند درخواست نقل و انتقالات از ۱۵ تیرماه به مدت دو هفته برای سال تحصیلی آینده و تحت وب آغاز خواهد شد.

مهمترین تاکیدات به کمیته انضباطی

کاردار چند نکته ای را هم خطاب به مسئولان کمیته های انضباطی دانشگاه آزاد گوشزد کرد و گفت: مسئولان کمیته‌های انضباطی وارد حریم خصوصی دانشجویان نشوند و با کسانی که مسائل غیرمرتبط با دانشگاه و دانشجویان را به داخل دانشگاه بکشانند و با آبروی دانشگاه و دانشجویان بازی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

خبر خوش میرزاده برای دانشجویان

حمید میرزاده - رئیس دانشگاه آزاد از ابلاغ یک بخشنامه در آینده ای نزدیک خبر می دهد، بخشنامه ای که با آن دانشجویان می توانند تحصیلات خود را زودتر به پایان برسانند.

این بخشنامه مربوط به ترم تابستان است که طی آن از ظرفیت‌ها و فضای دانشگاه آزاد در تابستان استفاده خواهد شد تا دانشجویان نیز در زمان کمتری مدرک مقطع تحصیلی خود را به پایان برسانند.