شناسهٔ خبر: 16366 - سرویس دیگر رسانه ها

اقدامات جدید دانشگاه الزهرا برای طراحی و فروش لباس

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) از به روز شدن طرح های نمایشگاه طرح پرنیا خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با محصور کردن بخشی که نمایشگاه آنجا قرار گرفته مخاطبان بیرونی نیز می‎توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ مهناز امیرخوانی در خصوص آخرین برنامه های دانشگاه در رابطه با نمایشگاه طرح پرنیا گفت: در حال حاضر دانشجویان طراحی لباس و پارچه یک سری طرح برای نمایشگاه آماده کرده اند و قرار است مجوز آن را از بنیاد ملی مد و لباس دریافت کنند.

وی ادامه داد: قرار است منتخب این طرح ها در نمایشگاه طرح پرنیا استفاده شده و نمایشگاه به روز شود البته اکنون به طور غیر رسمی برخی از مدل ها در حال برروز رسانی است.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) در خصوص استقبال دانشجویان از طرح های نمایشگاه طرح پرنیا گفت: اسقبال دانشجویان خوب بوده اما اگر طرح ها را عوض نشود، مخاطبین حود را از دست خواهد داد. به نظرم  باید مقداری در به روز کردن برنامه ها در فواصل زمانی کوتاه، بیشتر تلاش کنیم.

وی به دیگر برنامه های دانشگاه در خصوص نمایشگاه طرح پرنیا اشاره کرد و گفت: مکان فعلی نمایشگاه شاید تا حدی حضور مخاطبین را کمتر داشته باشد برهمین اساس برنامه دانشگاه این است که بزودی قسمت دربی که نمایشگاه در آ ن قسمت قرار دارد را محصور کرده و  باز نگه دارد تا مخاطبان بیرونی بدون تردد از فضای داخل دانشگاه بتوانند از طریق همان درب وارد نمایشگاه شده و از آن استفاده کنند.

در نمایشگاه طرح پرنیا، پوشش‌های جدید و جذاب دانشجویی ارایه می شود. دانشجویان با مراجعه به این نمایشگاه و با قیمت مناسب اقدام به تهیه این مدل‌ها می کنند.