شناسهٔ خبر: 16862 - سرویس دیگر رسانه ها

تازه‌ترین عکس های سریال سروش صحت+ عکس

مراحل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت در خانه‌ای واقع در منطقه قیطریه ادامه دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محسن چگینی تهیه کننده این سریال درباره آخرین وضعیت تولید این پروژه و لوکیشن‌های آن گفت: تاکنون در بیمارستان، کارواش، کلانتری، بانک و بسیاری از مکان‌های دیگر تصویربرداری داشته‌ایم. همه لوکیشن ها داخل شهر هستند. در حال حاضر هم گروه تصویربرداری را در خانه ای واقع در قیطریه ادامه می دهند.

وی درباره ویژگی‌های شمعدونی افزود: داستان شمعدونی موضوعی خانوادگی دارد. اگرچه در سبک و سیاق کارهای قبلی مان است اما فرم این کار با آن سریال ها تفاوت می کند. مهم ترین ویژگی سریال را هم می توان در ترکیب بازیگران آن دانست.

تهیه‌کننده «ساختمان پزشکان» ادامه داد: در سریال شعمدونی در واقع دو سه خانواده معرفی می‌شوند. از همه سنین و بسیاری از قشرها نماینده ای در سریال داریم. کودک، نوجوان، جوان، میانسال و کهنسال همگی در قصه وجود دارند.

چگینی همچنین درباره تعداد قسمت‌های سریال بیان داشت: مجموعه شمعدونی دارای 40 قسمت است که اگر در ماه رمضان پخش شود، احتمالا در دو فاز تولید می شود. یعنی همین تعداد قسمت به دو فاز تبدیل می‌شود.

مجموعه تلویزیونی شمعدونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که متن آن به قلم سروش صحت و ایمان صفایی به رشته تحریر درآمده است. این سریال دارای 40 قسمت 40 دقیقه ای است و آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ،محمد نادری و ... گروه بازیگران اصلی آن را تشکیل می دهند.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

سایر عوامل این پروژه نیز عبارتند از: مدیر تصویر برداری : خسرو دادگر مرام تدوین: شهرام کیور گریم: ایمان امیدواری، صدابردار: علیرضا نوروزیان، تدارک: مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی،طراح صحنه : مهراب قاسم خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، مشاور پروژه :پیمان قاسم خانی، مدیر تولید:رضا کریمی، مجری : موسسه تصویر غزال فیلم.


سریال شمعدونی


سریال شمعدونی


سریال شمعدونی