شناسهٔ خبر: 17089 - سرویس دیگر رسانه ها

رضا یزدانی هم به جشنواره فيلم و عکس همراه تهران پیوست

رضا يزداني خواننده صاحب سبک و بازيگر تئاتر و سينما، براي بخش نگاه هنرمند دومين دوره جشنواره فيلم و عکس همراه تهران فيلم مي سازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛  اين خواننده و آهنگساز مطرح که حضورش در رويدادهاي هنري همواره با استقبال مخاطب روبرو شده است، درباره ساخت فيلم با تلفن همراه گفت: براي ساخت فيلم به دنبال ايده خوب هستم. به نظر من فيلم کوتاه يعني ايده خوب. اگر از فيلم کوتاه خلاقيت و ايده را بگيريد چيزي براي عرضه ندارد. من فيلمم را با اين استاندارد مي سازم.
به نظر مي رسد رضا يزداني کارگرداني را در نوعي ديگر تجربه کرده است. او در همه کنسرت هايش بخش هاي انتزاعي و خلاقانه را کارگرداني مي کند.

 يزداني با تاييد اين نظريه به حرف هايش علاوه کرد: بله اين را تائيد مي کنم. من هميشه بخش هايي را در کنسرت هايم کارگرداني مي کنم، البته ما يک گروه هماهنگيم که اجراي ايده را براي خودمان ساده تر مي کنيم. اگر با اين ديد نگاه کنيم کارگرداني کرده ام، اما اين کار با تجربه فيلمسازي با تلفن همراه متفاوت است.

خش نگاه هنرمند از جمله بخش هاي غير رقابتي جشنواره است که در آن فيلم هايي که هنرمندان با استفاده از تلفن همراه ساخته اند به نمايش در خواهد آمد.

 اين بخش كه با هدف فرهنگسازي بهره گيري خلاقانه از ابزارهاي گوشي تلفن همراه و ايجاد انگيزه براي نسل جوان شكل گرفته است، با گردآوري و نمايش آثار هنرمندان نامي و محبوب كشور، زاويه ديد هنرمندان به موضوعات مختلف انساني را به نمايش مي گذارد.