شناسهٔ خبر: 17394 - سرویس دیگر رسانه ها

امروز آخرین مهلت اساتید خلیج فارس برای انتخاب رئیس

یکی از گزینه‎های ریاست دانشگاه خلیج فارس گفت: اساتید دانشگاه تا ساعت 16.30 امروز فرصت دارند گزینه‎های منتخب خود را برای ریاست به صورت الکترونیکی انتخاب کنند.

بیه گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ خسرو محمدی درباره انتخاب رئیس جدید برای دانشگاه خلیج فارس گفت: وزارت علوم برای انتخاب ریاست دانشگاه از بین دانشیاران و اساتید گزینه‌های مورد نظر را مشخص کرده و بر روی سایت قرار می دهد.

وی ادامه داد: این سایت ۲۴ ساعت توسط وزارت علوم فعال می شود و سپس اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد تا اساتید گزینه‌های انتخابی خود را مشخص کنند.

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه خیلج فارس افزود: در دانشگاه خلیج فارس نیز  ۱۰ استاد تمام و دانشیار فعال هستند که وزارت علوم آنها را مشخص و معرفی کرده و از روز گذشته سایت مذکور فعال شده تا اساتید بتوانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه اساتید تا ساعت ۱۶.۳۰ فرصت دارند که وارد سایت شده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند، افزود: هر عضو هیات علمی تنها می تواند یک گزینه انتخاب کند.

محمدی تصریح کرد: محمدرضا محمدی زاده، حسین اسلامی، خدابخش نیکنام، روح الله قیصری، علی رضا حسنی نژاد، خسرو محمدی، محمود نفیسی، مسعود مفرحی، پرویز ملک زاده و قهرمانی مخبر ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه هستند که به عنوان گزینه های ریاست دانشگاه معرفی شده اند.