شناسهٔ خبر: 17496 - سرویس دیگر رسانه ها

برگزاری نمایشگاه تقریظ‌های امام خامنه‌ای بر آثار دفاع مقدس

مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در نظر دارد تا در حاشیه برگزاری مراسم چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاوت، تعدادی از تقریظ‌های امام خامنه‌ای بر آثار مختلف را به نمایش بگذارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاوت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برکتاب «من زنده‌ام» به قلم معصومه آباد برگزار می‌‌شود.

این مراسم به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در روز سه‌شنبه، ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۳، از ساعت ۱۷ تا ۱۹در فرهنگسرای اندیشه با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیت‌های کشور برگزار خواهد شد.

در این مراسم از پدیدآورندگان ۴۲ اثر حوزه ادبیات جهاد و مقاومت تجلیل به عمل آمده و در حاشیه آن نمایشگاهی از تقریظ‌های رهبر انقلاب اسلامی و آثار مکتوب این حوزه برپا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن ارسال عدد ۴ به سامانه‌ی پیامکی۱۰۰۰۹۰۱۱، به سایت WWW.KHAMENEI.IR مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۶۶۴۱۰۶۴۹ تماس حاصل فرمایند.

پیش از این مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در همایش‌های جداگانه‌ای به ترتیب از کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند» و «لشکر خوبان» تقدیر نموده و یادداشت‌ها و تقریط‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را رونمایی کرده بود.