شناسهٔ خبر: 18811 - سرویس دیگر رسانه ها

جولیا رابرتز خواهرش را به خودکشی تشویق کرد

خواهر ناتنی جولیا رابرتز در یادداشت خودکشی خود مدعی شده این بازیگر معروف سینما باعث تشویق او به خودکشی بوده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ نانسی موتز، خواهر ناتنی جولیا رابرتز که دستیار تولید سینما نیز بود، در ماه فوریه (اسفند ماه92) به دلیل بلعیدن دارو جان خود را از دست داد. او پیش از مرگ یادداشتی نوشت که حالا باعث دردسر این بازیگر اسکاری شده است.

او در این یادداشت نوشته است: مادرم و یکی از اعضای معروف خانواده کسانی بودند که باعث افسردگی شدید من شدند. اما این افسردگی الان به بیشترین حد رسیده است. طوری که هر روز صبح به محض بیدار شدن شروع به گریه می کنم.

ظاهراً این یادداشت را ابتدا جان دیلبک، نامزد نانسی در خانه او پیدا می کند و سپس آن را در اختیار پلیس قرار می دهد. پلیس آمریکا نیز در حال حاضر پرونده ای در این خصوص باز کرده که با به جریان افتادن آن جولیا رابرتز، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «ارین براکوویچ» باید در دادگاه حاضر شده و به اتهامات خود جواب دهد.

 با این حال پلیس کالیفرنیا تاکنون اشاره ای به اینکه ممکن است، این بازیگر هالیوودی به عنوان متهم شناخته شده باشد، نکرده است.

بر اساس یادداشتی که نانسی نوشته است، مشخص است وی کینه شدیدی به خواهر ناتنی خود داشته است. او در پایان این نامه نسبت به رابرتز فحاشی کرده و از اینکه او را بازیگر خوبی می دانند، ابراز شگفتی کرده است.