شناسهٔ خبر: 19335 - سرویس دیگر رسانه ها

تلویزیون با «زخم زیتون» و «بازمانده» به استقبال روز قدس می‌رود

همزمان با هفته حمایت از قدس شریف شبکه‌های سیما فیلم سینمایی و تلویزیونی «زخم زیتون»، «بازگشت به حیفا»، «سرب»، «شکارچی شنبه»، «نفوذی» و «پناهنده» و ... را پخش می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در هفته برنامه‌های تلویزیونی حمایت از قدس و افشاگری علیه حقوق بشر آمریکایی که تا یک‌شنبه هفته آینده (مصادف با سالگرد شکست منافقان در عملیات مرصاد) ادامه دارد ۳۲ فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

شبکه نمایش به ترتیب فیلم‌های «زخم زیتون»، «بازگشت به حیفا»، «سرب»، «شکارچی شنبه»، «نفوذی» و «پناهنده» را از امشب در ساعت ۲۱ روی آنتن می‌برد.

به همین مناسبت شبکه یک جمعه سوم مرداد ماه خود سینمایی «ریسمانی نزدیک‌تر از رگ» را پخش می‌کند.

شبکه دو سیما در هفته حمایت از قدس شریف ۹ فیلم سینمایی را آماده پخش کرده است بینندگان این شبکه از سه شنبه ۳۱ خرداد تا پنج شنبه ۲ مردادماه ساعت ۹:۳۰ دقیقه به ترتیب بیننده فیلم‌های «هفت سنگ»، «ناجی علی» و «بچه‌های محله الرشید» خواهند بود. همچنین پنجشنبه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه سینمایی «سینه سرخ» روی آنتن این شبکه می‌رود.

فیلم سینمایی «سینه سرخ» در دو قسمت بامداد جمعه و شنبه ۳ و ۴ مردادماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه دو می‌رود. علاوه برآن در روز جمعه ۳ مرداد ماه دو فیلم سینمایی «قناری» و «گیلعاد» به ترتیب در ساعت‌های۹:۳۰ و ۱۷:۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

شبکه سه در روزهای چهارشنبه ساعت ۲۴، پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۶ به ترتیب فیلم‌های «وفا»، «ویرانگر» و  «آتش پنهان» را پخش می‌کند.

شبکه چهار نیز از فردا سه فیلم سینمایی  «صفحه هشت»، «خارج از قانون» و «سرزمین فراوانی» را در ساعت ۱۱ به نمایش می‌گذارد.

شبکه تهران در روز جمعه ۳ مرداد ماه ساعت۱۳:۳۰ سینمایی «بازمانده» را روی آنتن می‌برد و در همین روز ساعت ۱۰:۱۵ علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌توانند بیننده «آزادی سرخ »در شبکه آموزش باشند.

شبکه پویا پنج‌شنبه ساعت ۲۱ سینمایی «پرستوهای سرزمین کنعان» را برای گروه سنی کودک و نوجوان به نمایش می‌گذارد.

دو فیلم سینمایی «سایه‌های شهر» و «برگی برای زیتون» هم پنج‌شنبه و جمعه به ترتیب در ساعت ۲۴ و۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

در روزهای باقی مانده تا جمعه پایانی رمضان و روز قدس بسیاری از برنامه‌های رسانه ملی به موضوع فلسطین، غزه و قدس اختاص یافته است.