شناسهٔ خبر: 19966 - سرویس دیگر رسانه ها

امکان انتخاب رشته مجازی کنکور 93 فراهم شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از بارگذاری نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 93 خبر داد و گفت: ویژه نامه انتخاب رشته تحصیلی کنکور 93 با تمرکز بر نیازهای داوطلبان، والدین و مشاوران تحصیلی امروز دوشنبه در باجه های روزنامه فروشی قابل دسترسی است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین توکلی افزود: نرم افزار راهنمای انتخاب رشته که با توجه به تغییرات حاصله در نحوه اعمال سوابق تحصیلی در محاسبه نمره کل آزمون داوطلبان نسبت به نمرات سال قبل و همچنین سهمیه بندی داوطلبان آزمون سال جاری تنظیم شده است و به منظور فراهم آوردن امکانات و تسهیلات بیشتر برای داوطلبان سال ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شد.

وی افزود: این نرم افزار به داوطلبان این امکان را می دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمره خود که در آزمون سراسری سال ۹۳ کسب کرده است خود را با داوطلبان مشابه در آزمون ۹۲ پس از انجام تغییرات آزمون سال جاری مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کند.

توکلی یادآور شد: همچنین ویژه نامه انتخاب رشته تحصیلی کنکور ۹۳ با تمرکز بر نیازهای داوطلبان، والدین و مشاوران تحصیلی حاوی اطلاعات مفیدی است که همزمان با نشریه پیک سنجش در روز دوشنبه ۱۳ مردادماه در باجه های روزنامه فروشی قابل دسترسی است.