شناسهٔ خبر: 20014 - سرویس دیگر رسانه ها

«همه چیز درباره آقای ف» در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد

دو نمایش «همه چیز درباره آقای ف» و «آخرین بازی» از یکشنبه 12 مرداد در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه رفتند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خانه هنرمندان ایران، نمایش «آخرین بازی» به نویسندگی زنده‌یاد محمود استادمحمد و کارگردانی بهروز سروعلیشاهی از یکشنبه ۱۲ مرداد ماه در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه رفت.در این نمایش علاوه بر بهروز سروعلیشاهی، ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی نیز به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.این نمایش در ساعت ۱۹ اجرا می‌شود. 

این نمایش درباره شروین هنرپیشه سوپراستار و شناخته‌شده سینمای ایران پس از انقلاب ایران و در آمریکاست که آپارتمان  محقر خود روزگار سختی را می‌گذراند و همچنان در توهم روزگار خوش گذشته است.

همچنین سایر عوامل این نمایش عبارتند از علی پنجه‌شاهین(موسیقی)، مهدی پارسی(عکاس)،آزاده برزگر(طراح پوستر، بروشور و تیزر) و فاطمه تاجیک(دستیار کارگردان).

نمایش «همه چیز درباره آقای ف» نیز به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی هادی عزیزی از یکشنبه ۱۲ مرداد اجرای خود را در سالن استاد انتظامی آغاز کرد.

بهنام شرفی تنها بازیگر این نمایش است. همچنین سودابه گودرزی،رضا جهانی و هادی عزیزی به عنوان صداپیشه در این نمایش حضور دارند. شقایق فرشته نیز به عنوان مدیر تولید این نمایش را همراهی می‌کند.

این نمایش درباره جوانی است به نام «فرهاد شهره» که خواننده مجالس عروسی و شادی است. فرهاد متوجه تغییراتی در صدای خود می‌شود که باعث نگرانی تامین معاش اوست.

نمایش «همه چیز...» اثر برگزیده و برنده رتبه اول کارگردانی،اول بازیگری و تقدیر نمایشنامه‌نویسی از سومین جشنواره تئاتر تک‌نفره بوده است.

گفتنی است نمایش «همه چیز درباره آقای ف» از ۱۲ تا ۳۱ مرداد، ساعت ۲۱ در تماشاخانه استاد انتظامی واقع در خانه هنرمندان ایران، خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر روی صحنه می‌رود.