شناسهٔ خبر: 22505 - سرویس دیگر رسانه ها

حاشیه‌های اولین پروژه‌ تلویزیون با موضوع روحانیون

«پرده‌نشین» که عنوان اولین پروژه‌ی تلویزیونی درباره روحانیت را به همراه دارد، این روزها با حاشیه‌هایی همراه است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، قرار است برای محرم امسال آماده شود و تاکنون چهره‌های سیاسی و هنری مختلفی از لوکیشن ‌ این سریال بازدید کرده‌اند.

 

سریال پرده‌نشین

 

این پروژه در نشست اخیر مدیر شبکه اول سیما هم موضوع بحث بود و برغم اینکه خود شعیبی در نشست با خبرنگاران حاضر نشد، مهدی فرجی (مدیر شبکه اول) و رضوی (تهیه‌کننده) به پرسش‌ها پاسخ گفتند.

 

اما از روز بعد از برگزاری نشست شبکه اول، خبرهایی درباره توقف ساخت «پرده‌نشین» به گوش رسید و اینگونه عنوان شد که عوامل به خاطر نپرداختن دستمزها فعلا از ادامه ساخت این سریال دست نگه داشته‌اند.

 

با این حال رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک این مسئله را نادرست می‌داند.

 

سیفی‌آزاد در گفت‌و‌گویی با خبرنگار ایسنا، علت توقف سریال «پرده‌نشین» را جا‌به‌جایی عوامل و آماده کردن صحنه‌ها عنوان می‌کند و می‌گوید: این پروژه متوقف نشده و همچنان به کارش ادامه می‌دهد؛ ضمن‌اینکه این روزها عوامل به خاطر جا‌به‌جایی و آماده کردن صحنه‌های جدید ضبط نداشتند و چیزی به عنوان توقف به خاطر مسئله‌ی مالی نداشتیم. در حال حاضر هم گروه تولید با مستقر شدن در لوکیشن جدید به کارشان ادامه می‌دهند.

 

او تاکید می‌کند که سریال «پرده‌نشین» برای محرم امسال آماده خواهد شد.

 

سریال پرده‌نشین

 

محمود رضوی، تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» که کمتر به مصاحبه با خبرنگاران تمایل نشان می‌دهد، در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه « آیا پرده‌نشین متوقف است»؟ به بیان این جمله بسنده می‌کند: این موضوع را تکذیب نمی‌کنم اما در این زمینه گفت‌وگویی هم انجام نمی‌دهم.

 

مهران رجبی - بازیگر سریال «پرده‌نشین» - که در این مجموعه نقش مدیر حوزه علمیه را ایفا کند، دیگر فردی است که از سوی خبرنگار ایسنا با پرسش مواجه می‌شود.

 

رجبی مساله‌ی توقف پروژه‌ی «پرده‌نشین» را نادرست می‌خواند و می‌گوید: ساخت «پرده‌نشین» با قوت قبلی‌ همچنان ادامه دارد و تولید این پروژه متوقف نیست.

 

وی ادامه می‌دهد: هفته‌ی گذشته قرار بود سر پروژه «پرده‌نشین» حاضر شویم که کارمان به هفته‌ی جاری موکول شد و در حال حاضر هم من «استندبای» (آماده باش) هستم که سر لوکیشن این پروژه حاضر شوم و مابقی کار را ضبط کنیم.

 

به گزارش ایسنا، تاکنون افرادی چون حداد عادل، قالیباف، شهاب مرادی، حسن گروسی، محمد مهدی عسگرپور، همایون اسعدیان، علیرضا قربانی (خواننده) و... از لوکیشن این سریال بازدید کرده‌اند.

 

تهیه‌کننده در نشستی که اخیرا با خبرنگاران داشت علت بازدیدهای مکرر چهره‌های هنری و سیاسی را علاقه افراد دانست و عنوان کرد: به دلیل اینکه این سریال به حوزه علمیه و روحانیت می‌پردازد، حساسیت‌های ویژه‌ای دارد و خیلی از شخصیت‌ها تمایل داشتند که از نزدیک در جریان ساخت این سریال قرار بگیرند و بازدید تک تک شخصیت‌ها هم قطعا برای ما کمکی بوده است.

 

همچنین علی دارابی - معاون سیما - در بازدیدی که از لوکشین سریال شعیبی داشت، تاکید کرد: با توجه به نقش مهم روحانیون در جامعه، امیدوارم این مجموعه تلویزیونی بتواند با موضوعی که مطرح می‌کند تا سا‌ل‌ها در یاد مردم بماند.

 

معاون سیما خطاب به سازندگان تاکید کرد که تلویزیون نمی‌خواهد خیلی گل درشت به موضوع روحانیت پرداخته شود. بلکه باید به واقع باید نشان دهند که روحانیون همیشه و در تمام مراحل، کنار مردم هستند.

 

به گزارش ایسنا، سریال «پرده‌نشین» خرداد ماه امسال کلید خورد.

 

سریال پرده‌نشین

 

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

انتهای پیام