شناسهٔ خبر: 23760 - سرویس دیگر رسانه ها

تصویربرداری سریال جدید سروش صحت تمام شد

تصویربرداری 40 قسمت از سریال «شمعدونی» که برای پخش در زمستان سال جاری آماده می‌شود، به پایان رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ رضا کریمی مدیر تولید و بازیگر مجموعه «شمعدونی» درباره آخرین وضعیت پروژه گفت:در حال حاضر تصویربرداری 40 قسمت از سریال به پایان رسیده است و نگارش آن نیز همزمان با ضبط انجام می‌شود و اکنون تا قسمت 41 رسیده است.

وی افزود: آخرین لوکیشنی که تصویربرداری در آن انجام شد، یک کمپ ترک اعتیاد در چهارراه اسدیه بود که کارمان در این بخش به پایان رسید.

کریمی یادآور شد: این بخش در واقع داستان ترک اعتیاد مخفیانه حامد پسرعموی هوشنگ را در برمی‌گیرد. عوامل و بازیگران نیز این روزها تصویربرداری سکانس‌های مربوط به خانه آقای آسانسورچی در شهرک چشمه واقع در دهکده المپیک، بانکی در خیابان قیطریه و رستورانی در خیابان ولیعصر را آغاز کرده‌اند.

این بازیگر ادامه داد: در این سکانس‌ها آتنه فقیه نصیری، حسن معجونی، محمد نادری، نگار عابدی، امیر کاظمی و ویدا جوان بازی دارند.

کریمی درباره شروع بازی خود نیز توضیح داد: ضبط سکانس‌های مربوط به شخصیت حامد از دو سه روز گذشته آغاز شده است و او از میانه‌های داستان وارد می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه تولید پروژه تا چه میزان بر اساس پیش بینی‌های اولیه ادامه یافته است، گفت: تقریبا به برنامه ریزی‌هایمان نزدیک هستیم. مگر اینکه اتفاقاتی همچون بارندگی یا وضعیت نامساعد هوا باعث متوقف شدن تصویربرداری سکانس‌های خارجی شود.

«شمعدونی» در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی محسن چگینی، کارگردانی سروش صحت و نویسندگی خود او و ایمان صفایی برای پخش از شبکه سه سیما در مرحله تولید قرار دارد.