شناسهٔ خبر: 23967 - سرویس دیگر رسانه ها

شهرداری تهران مشکل باغ کتاب تهران را حل کرد

مدیر پروژه باغ کتاب تهران از آغاز چیدمان مبلمان و تجهیز بخش‌های داخلی این باغ خبر داد و گفت: مشکل بودجه باغ کتاب تهران از سوی شهرداری تهران حل شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ مدیر پروژه باغ کتاب تهران درباره زمان دقیق بهره‌برداری از این باغ، بیان داشت: باغ کتاب تقریباً ماه‌های آخر کارش را طی می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه علی رغم اینکه کار ساختمان رو به اتمام است، بخش‌های داخلی ساختمان هم در حال تجهیز است به گونه‌ای که نور ساختمان، کف‌پوش و بسیاری دیگر از موارد در حال نصب است.

اشعری ادامه داد: مبلمان «باغ کتاب تهران» نظیر قفسه‌ها، میزها و سایر وسایل داخلی در حال ساخت بوده و به مرور زمان در حال نصب است، همچنین کارها روال خوبی را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه از نظر ساخت و سازها، باغ کتاب تهران حداکثر تا 3 ماه دیگر به اتمام خواهد رسید، افزود: تنها چیزی که برای افتتاح رسمی این باغ باقی خواهد ماند، مقدمات مدیریتی است که اگر شکل بگیرد و کتاب نیز وارد باغ کتاب تهران شود، شاهد افتتاح این باغ در اواخر سال جاری خواهیم بود.

مدیر پروژه باغ کتاب تهران در پاسخ به این پرسش که چند درصد از کار باغ کتاب تهران به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون بیش از 95 درصد کار این باغ به اتمام رسیده است به گونه‌ای که آغاز بهره‌برداری رسمی از «باغ کتاب تهران»، پایان سال جاری خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مشکلات بودجه و مالی باغ کتاب تهران حل شده است، بیان کرد: خوشبختانه مشکل بودجه این باغ از سوی شهرداری تهران حل شده است تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.