شناسهٔ خبر: 24412 - سرویس دیگر رسانه ها

پرتره‌ای از زندگی و آثار «هوشنگ‌ مرادی کرمانی» به نمایش درمی‌آید

چهارشنبه 21 آبان با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و معاونت فرهنگی پژوهشگاه علوم انسانی، فيلم مستند بلند «قصه‌ها» كه پرتره‌اي از زندگي و آثار «هوشنگ‌ مرادی کرمانی» نويسنده نام‌آشنای ادبيات كودك و نوجوان ايران است، به نمایش عمومی درخواهد آمد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ این فیلم مستند از ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه (۲۱ آبان ماه) در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نمایش درآمده و سپس با حضور مهدی جعفری (کارگردان)، هوشنگ مرادی کرمانی، زهرا حیاتی و مریم شریفی نسب مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس همین گزارش مستند بلند «قصه‌ها» با نگاهي به زندگي «هوشنگ مرادی کرمانی» نويسنده ادبيات كودك و نوجوان ايران، نَقبي به گذشته وی می‌زند، گذشته‌ای كه به گواهی دوستان و آشنايان نويسنده و مهم‌تر از همه، به گواهی درون‌مايه داستان‌هايش، بخشي از شخصيت مرادی کرمانی و دلايل موفقيتش را آشكار مي‌سازد.

علاقه‌مندان به‌منظور تماشاي فيلم مستند بلند «قصه‌ها» مي‌توانند از ساعت 13:30 روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه به سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی مراجعه کنند.

گزارش توصیفی و تصویری تولد هوشنگ مرادی کرمانی را در ایبنا بخوانید و ببینید.