شناسهٔ خبر: 25313 - سرویس دیگر رسانه ها

برج میلاد یک هفته میزبان فیلم‌های عاشورایی می‌شود

باشگاه هواداران برج میلاد تهران به مناسبت اربعین حسینی فیلم‌های مطرح سینمای کشور با موضوع عاشورایی را به مدت یک هفته و در قالب هفته فیلم اکران می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ هفته فیلم عاشورایی برج میلاد تهران در قالب برنامه خیمه ها و نجواها و به مناسبت اربعین حسینی (ع) برگزار می‌شود.

هفته فیلم های عاشورایی برج میلاد تهران از شنبه 8 آذر ماه آغاز می شود و قرار است فیلم های مطرحی همچون روز واقعه، معصومیت از دست رفته و مهمان کشی برای مخاطبان و علاقه مندان به سینما اکران شود.

علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی و امین زندگانی از جمله هنرمندانی هستند که در سه روز نخست این هفته فیلم و همزمان با اکران فیلم هایشان به برج میلاد آمده و در کنار مخاطبان فیلم ها را تماشا می کنند.

 براساس جدول هفته فیلم های عاشورایی شنبه 8 آذرماه فیلم روز واقعه با حضور علیرضا شجاع نوری، 9 آذر ماه فیلم مهمان کشی با حضور فرهاد اصلانی و دوشنبه فیلم معصومیت از دست رفته با حضور امین زندگانی نقد و بررسی می شود.

اکران فیلم های اعلام شده ساعت 18 خواهد بود و حضور علاقه‌مندان برای تماشای فیلم و جلسات نقد و بررسی آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی با شماره تلفن های 88620362 و 88623644 تماس بگیرند.