شناسهٔ خبر: 25506 - سرویس دیگر رسانه ها

نقش متفاوت علیرضا خمسه در سریال سیروس مقدم

سریال «میکائیل» آخرین روز ضبط خود در تهران را در جاده قدیم کرج لوکیشن مزار یکی از افراد پلیس پشت سر گذاشت و علیرضا خمسه در همکاری تازه با مقدم نقشی رازآلود و خاکستری دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عوامل ساخت سریال «میکائیل» روز گذشته دوشنبه 10 آذر تصویربرداری سریال را در جاده قدیم کرج دنبال می‌کردند.

از این منطقه به عنوان لوکیشن مزار یکی از افراد پلیس استفاده می‌شود و با پایان کار در جاده قدیم کرج، گروه امروز استراحت می‌کنند و کارگردان، عوامل پشت صحنه و بازیگران فردا چهارشنبه 12 آذر عازم قشم می‌شوند. 

سریال میکائیل

جزیره قشم آخرین محل تصویربرداری «میکائیل» است و گروه تا آخرین روز کار در این منطقه به سر می‌برند. حدود یک ماه و نیم ضبط در این جزیره پیش بینی شده است و بعد از آن با ورود سریال به مراحل فنی، سیروس مقدم خود را برای ساخت سریال نوروزی‌اش «علی البدل» آماده می‌کند.

به تازگی مهدی صباحی به «میکائیل» پیوسته است و علیرضا خمسه نیز در سریال نقش آقا خان بازی می‌کند. خمسه در این اثر نقشی رازآلود و خاکستری دارد و تازه در اواسط کار است که معلوم می‌شود نقش واقعی او چیست.

سریال میکائیل

این سریال پلیسی به كارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌كنندگی الهام غفوری یک ماه پیش در منزلی حوالی میدان سپاه كلید خورد و با پایان کار در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه‌ای در ملاصدرا و... به ایستگاه راه آهن رسید.

كامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، كامران تفتی، كاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.

سریال میکائیل

این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میكائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میكائیل كه پلیس سختكوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌كند و با تكیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می‌زند و... .

این سریال با مشاركت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبكه اول سیما در گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبكه تولید می‌شود.

سریال میکائیل

علی دهكردی تازه‌ترین بازیگری است كه به گروه پیوسته و تست گریم او نیز انجام شده؛ این بازیگر نقش رییس كلانتری را دارد و به زودی مقابل دوربین مقدم خواهد رفت.

مقدم قرار است با فراغت از ساخت این سریال، بلافاصله مقدمات تولید مجموعه تلویزیونی نوروزی «علی البدل» را برای پخش در ایام نوروز از شبكه یک فراهم كند.

سریال میکائیل

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه كمالی، دستیار یك كارگردان: محمد بدرلو، دستیار كارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسكندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، مشاور رسانه ایی : مجتبی احمدی ، مدیر تداركات: آرش صالحی و...