شناسهٔ خبر: 25700 - سرویس دیگر رسانه ها

«همه چیز آنجاست» از امشب روی آنتن شبکه سه

مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» از امشب روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود. -

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از‌فارس ؛ با آغاز زمان پخش مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست»، داوود هاشمی تهیه کننده این سریال هر شبی از آماده شدن 35 قسمت از آن به طور کامل خبر داد.

داوود هاشمی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» که از روز شنبه 15 آذرماه روی آنتن می رود،با اشاره به آخرین وضعیت تولید این سریال گفت: با توجه به این که زمان شروع پخش سریال نهایی شده است و از امروز  پخش خواهد شد، سکانس های باقیمانده از قسمت‌های ابتدایی را تصویربرداری می کنیم.

وی درباره تعداد قسمت‌های آماده پخش افزود: در حال حاضر تصویربرداری، تدوین، صداگذاری و سایر مراحل تولید حدود 35 قسمت ابتدایی سریال به پایان رسیده است و چند سکانس باقیمانده هم برای کامل شدن آن در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

تهیه کننده «خداحافظ بچه» ادامه داد: این سکانس‌ها بیشتر مربوط به مراکز و ارگان‌هایی است که برای ضبط در آن ها نیاز به مجوز داشتیم و حالا تصاویر مربوط به آن گرفته می‌شود. وی درباره برنامه چند روز آتی این پروژه یادآور شد: تصویربرداری سریال در خانه محسن واقع در خیابان ولیعصر ادامه دارد و بسیاری از بازیگران اصلی نیز در این لوکیشن مقابل دوربین خواهند رفت.

«همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی فیروزه قشقایی در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود. این مجموعه خلاصه داستان زیر را دربر می‌گیرد: کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد و... .

 همچنین علاوه بر علیرضا افخمی، سیدمجید میرمیران نیز به عنوان مشاور متن گروه را همراهی می‌کنند. این سریال تاکنون بیش از 80 درصد مراحل تصویربرداری خود را پشت سر گذاشته است و پیش بینی می‌شود مراحل ضبط آن تا نیمه دی ماه به طور کامل به پایان برسد.