شناسهٔ خبر: 25858 - سرویس دیگر رسانه ها

جدیدترین خبرها از «مرگ ماهی» + عکس

علی مصفا و بابک حمیدیان جلوی دوربین «مرگ ماهی» سیدروح‌الله حجازی رفتند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ «مرگ ماهی» سیدروح‌الله حجازی این روزها در تهران در حال فیلمبرداری است و قرار است این فیلم برای نخستین‌بار در جشنواره فجر رونمایی شود.
هنوز خبر رسمی از اینکه چه مقدار از این فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته و یا اینکه چند دقیقه از آن آماده نمایش شده، منتشر نشده است و گروه سازنده هنوز عکس رسمی از این پروژه در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌اند اما بر اساس عکس‌هایی که گروه تولید در اینستاگرام خود منتشر کرده، علی مصفا و بابک حمیدیان که از بازیگران اصلی «مرگ ماهی» هستند، به تازگی جلوی دوربین رفته‌اند.

حمیدیان در جشنواره‌ی فجر سال گذشته برای بازی در «چ» و «رستاخیز» سیمرغ بازیگری نقش مکمل را به خود اختصاص داد.

او در برنامه «بعضیا» که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، درباره بازیگری‌اش گفت: «من اگر برای نقشی انتخاب شدم بخاطر نظر کارگردان و به زعم آنان توانایی بوده که داشته‌ام. بازیگری به زعم برخی1418025858458_1.jpg ماشین مدل بالا و امضا دادن و... نیست. من مترو هم سوار می‌شوم و در خیابان هم زیاد پیاده راه می‌روم. من این مدل را دوست دارم که قدم بزنم و آدم‌ها را تماشا کنم».

بر اساس این گزارش، نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین‌فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان و با هنرمندی پانته‌آ بهرام و با حضور مهناز افشار بازیگران بزرگسال «مَرگِ ماهی» را تشکیل می‌دهند.

همچنین کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا و حسام رحیمی‌منش مجموعه بازیگران خردسال این فیلم سینمایی هستند.

«مَرگِ ماهی» چهارمین فیلم سینمایی و آخرین بخش از سه گانه‌ی حجازی است که گفته می‌شود تفاوت زیادی با دو قسمت قبل دارد. حجازی درباره این فیلم می‌گوید که اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد اما «مَرگِ ماهی» اثری متفاوت در کارنامه‌ی کاری او محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...».

بر اساس این گزارش، عوامل اصلی تولید «مَرگِ ماهی» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: سیدروح‌الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: گلناز گلشن، تدوین: هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب، صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، دستیار تهیه‌کننده: هادی علیمحمدی، دستیار اول و برنامه‌ریز: علی افشین‌راد، سرمایه‌گذاران: بانک پاسارگاد، شرکت پارس آرین و سیدروح‌الله حجازی.

 

علی مصفا در «مرگ ماهی»