شناسهٔ خبر: 26297 - سرویس دیگر رسانه ها

پیگیر بازگشایی کلاس‌های موسیقی در فرهنگسراها هستیم

رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری مستمر شورای شهر برای راه اندازی مجدد آموزش موسیقی در فرهنگسراهای تهران بعد از ماه صفر خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ عبدالحسین مختاباد با اعلام این خبر افزود: مدتی پیش در خبرها خواندم که مدیرعامل خانه موسیقی در تازه‌ترین نشست خبری خود از راه اندازی مجدد آموزش موسیقی در فرهنگسراها طبق تعاملاتی که خانه موسیقی با مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داشته، خبر داده بود. به هر ترتیب امیدوارم این امر هرچه زودتر محقق شود.

وی ادامه داد: کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران تمامی اقدامات و تذکرات لازم را پیرامون این موضوع انجام داده است و ما منتظریم تا بعد از پایان روزهای باقیمانده از ماه گرامی صفر شاهد بازگشایی و راه‌اندازی مجدد آموزش موسیقی در فرهنگسراها باشیم. در این زمینه هم توضیحات لازم را به دوستان ارائه داده‌ایم و من امیدوارم طبق وعده‌های داده شده این موضوع به نتیجه مثبتی برسد.

رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در پایان صحبتهای خود گفت: خانه موسیقی به عنوان یک نهاد صنفی به طور مستمر پیگیر موضوع است اما از این سو کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران هم شدیدا پیگیر موضوع است و از هیچ تلاشی برای حل شدن این موضوع دریغ نخواهد کرد.

چندی پیش حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی نیز در نشست خبری 18 آذرماه خود با اعلام این خبر که ظرف 2 هفته آینده در تعدادی از فرهنگسراها کلاس‌های موسیقی برقرار خواهند شد، توضیح داده بود که طبق قول داده شده از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کلاس‌ها با کیفیتی که مدنظر خانه موسیقی است ادامه پیدا می‌کنند.