شناسهٔ خبر: 26448 - سرویس دیگر رسانه ها

رونمایی از آلبوم صوتی پرویز پرستویی در فرهنگسرای نیاوران

آیین رونمایی از آلبوم صوتی «من پرویز پرستویی» بازیگر محبوب سینما، شنبه ششم دی‌ماه توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنر آنلاین؛ آلبوم صوتی من پرویز پرستویی توسط  کارن همایونفر ساخته شده و لیلی کریمان نویسنده گفتار متن آن است. این آلبوم با صدای پرویز پرستویی دکلمه شده که بخشی از داستان زندگی او را روایت می‌کند.

این اثر به تهیه‌کنندگی علیرضا عزیزی تولید شده است و پیش از این، کتاب من پرویز پرستویی نیز در نمایشگاه کتاب تهران سال 1393 توسط انتشارات توفیق آفرین رونمایی گردیده بود.

اجرای دو قطعه موسیقی زنده توسط برادران جودی (آیدین و محمد تیام) با اشعار مولانا (به خود آی) و سهراب سپهری (دچار) بخشی از مراسم رونمایی روز شنبه خواهد بود.

این مراسم با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و دکتر ایوبی معاون سینمایی، از ساعت 17 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود. همچنین امیر پوریا و خسرو نقیبی نیز به عنوان کارشناس به نقد و بررسی آلبوم "من پرویز پرستویی" می‌پردازند.

اجرای برنامه توسط امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر صورت می‌گیرد و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.

گفتنی است رونمایی از آلبوم من پرویز پرستویی با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر، موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران صورت می پذیرد.