شناسهٔ خبر: 26460 - سرویس دیگر رسانه ها

مترجم کتاب آیزایا برلین به تلویزیون می رود

برنامه «کاغذ رنگی» که درباره کتاب و کتابخوانی است از پنجشنبه (4 دی) از شبکه چهارم سیما پخش می‌شود. نخستین میهمان این برنامه رضا رضایی، مترجم کتاب‌های جین آستین، خواهران برونته و آیزایا برلین است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ گروه معارف و اندیشه دینی شبکه چهارم سیما برنامه «کاغذ رنگی» را به تهیه‌کنندگی محمود فاتحی، سردبیری احسان رضایی و اجرای مارال دوستی در بخش‌های متنوع به منظور ترویج کتابخوانی، پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه برای عموم مخاطبان این حوزه تولید کرده است.

«کاغذ رنگی» با هدف گسترش کتاب و کتابخوانی در همه اقشار جامعه و دعوت جمع بیشتری از مخاطبان به کتاب و کتابخوانی تولید شده است. هر قسمت از این برنامه ۴۵ دقیقه‌ای دارای بخش‌های متنوعی چون تقویم تاریخ، چراغ مطالعه(سیر مطالعاتی ادبیات پلیسی، چگونه بنویسیم، معرفی کتاب، مهمون داریم و ...» است.

این برنامه همچنین در نظر دارد برای تاثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان گزارش‌هایی ویژه از مدارس و گفت و گوی خود را با بچه‌ها درباره آخرین یا بهترین کتاب‌هایی که خوانده‌اند پخش کند. فردا پنجشنبه چهارم دی ماه «رضا رضایی» مترجم کتاب های جین آستین، خواهران برونته و آیزایا برلین میهمان این برنامه خواهد بود.