شناسهٔ خبر: 26774 - سرویس دیگر رسانه ها

سایت انتخاب رفع فیلتر شد

مدیرمسئول «انتخاب» از رفع فیلتر این سایت خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، سایت «انتخاب» لحظاتی پیش با دستور قاضی محمدی کشکولی ریاست شعبه ۷۹ کیفری استان تهران، رفع فیلتر شد. این سایت ۹۰ روز پیش (ساعت ۱۰ شب ۹ مهر ماه ۱۳۹۳) به دلیل تعداد زیادی شکایت خصوصی که در طول چهار روز در دادسرا ثبت شده بود، فیلتر شد.

مصطفی فقیهی مدیرمسئول سایت انتخاب در این باره گفت: ۹۰ روز سخت را گذراندیم. از یک سو برخی مقامات دولت مکرر ادعا می‌کردند نقشی در این اتفاقات ندارند و از سوی دیگر، «شواهد» چیزی جز خواست «بخشی از دولت» و حمایت شدید غلیظ «برخی مقامات ارشد دولتی» را نشان نمی‌داد.

وی افزود: شاکیان از طرق مختلف و به دفعات اعلام می‌کردند شکایت خود را پس گرفته‌اند. نزدیک به ۴۰ روز تمام، بی‌وقفه پیغام می‌دادند که شکایت خود را از «انتخاب» پس گرفته‌اند اما بعدتر مشخص می‌شد خبری از «رضایت» نیست.

مدیرمسئول انتخاب همچنین گفت: «انتخاب» بر همان مسیر پیشین در مسیر اندیشه‌های همواره ماندگار امام (ره) و رهبر معظم انقلاب گام برخواهد داشت و همچنین حمایت از گفتمان «اعتدال» را که گفتمان ناب انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) است، نیز ادامه خواهد داد و از شخص رییس جمهور و سیاست‌های ایشان حمایت خواهد کرد و البته اگر نقدی متوجه دولت باشد، قطعاً عنوان خواهد کرد.

فقیهی در پایان گفت: از بزرگان در قوه قضائیه از جمله قاضی کشکولی بابت شرح صدرشان در ماجراهای پیش آمده کمال تشکر را دارم.