شناسهٔ خبر: 26792 - سرویس دیگر رسانه ها

جلسه هم اندیشی اساتید و پژوهشگران عرصه کتابداری برگزار می‌شود

جلسه هم اندیشی اساتید، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده ها و پژوهشکده‌های کتابداری، علم اطلاعات و دانش شناسی یکشنبه 14 دی در هتل انقلاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ به همت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد اولین جلسه هم اندیشی اساتید، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشکده ها و پژوهشکده های کتابداری،‌ علم اطلاعات و دانش شناسی عصر یکشنبه چهاردهم دی در سالن بیستون هتل انقلاب تهران با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل و معاونین نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

در این نشست اساتید دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، خوارزمی و همچنین مسئولان و پژوهشگران پژوهشکده های علوم دانش شناسی در کنار مسئولان نهاد کتابخانه ها به بررسی ابعاد برنامه ریزی برای کتابخانه های عمومی و اهمیت فعالیت های پژوهشی در حوزه کتابخانه های عمومی می پردازند.

 از اهداف این نشست می توان به تقویت ارتباط نهاد کتابخانه های عمومی کشور با دانشکده های کتابداری و اطلاع‌رسانی، استفاده از توانایی دانشگاه به منظور حل مشکلات و همفکری در برنامه ریزی کتابخانه های عموم، پژوهش محور شدن اقدامات نهاد کتابخانه ها، تعریف پژوهش های دانشگاهی بر اساس نیازهای نهاد و... اشاره کرد