شناسهٔ خبر: 27834 - سرویس دیگر رسانه ها

سری دوم «کوچه مروارید» با دو عروسک جدید کلید می‌خورد

سعید سالارزهی از ساخت سری دوم این سریال خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ سعید سالارزهی تهیه کننده و کارگردان هنری «کوچه مروارید» درباره جزئیات سری دوم این سریال که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، گفت: از‌‌ همان زمانی که فصل اول این سریال در حال ضبط بود با اینکه فیلم نامه کاملی در اختیارمان بود، اما تصمیم داشتیم تا فصل‌های بعدی آن را نیز جلوی دوربین ببریم و با توزیع فصل اول فقط می‌خواستیم بازخوردهای مردم و بالاخص کودکان و نوجوانان را دریافت کنید.

وی ادامه داد: در این فصل جدید که شامل 7 قسمت است، دو عروسک نیز به 25 عروسک قبلی اضافه خواهند شد. شخصیت‌هایی چون: «هان» که یک موش چینی است و «قندون» که دختر بچه‌ای پرخور است از این جمله هستند.

او درباره حضور بازیگران جدید نیز گفت: در حال حاضر با‌‌ همان بازیگران قبلی کار را شروع می‌کنیم، اما این امکان وجود دارد تا بازیگران جدیدی نه صرفا چهره، نیز به گروه اضافه شوند.

سری دوم مجموعه «کوچه مروارید» امروز در لوکیشنی واقع در سوله‌ای در کارخانه ارج کلید می‌خورد.

این مجموعه که محصول شبکه نمایش خانگی و اولین سریال مختص به کودکان و نوجوانان است، تاکنون در قالب دو دی وی دی که هر کدام شامل دو قسمت است روانه بازار شده است.

از بازیگران اصلی می‌توان به: علیرضا خمسه، رامبد جوان، عارف لرستانی، آناهیتا همتی و هستی محمایی اشاره کرد.

خمسه در نقش مادربزرگ مارجان، جوان در نقش آقا محترم، لرستانی در نقش هیبت خان، همتی در نقش مادر داداشی و محمایی خانم گل فروش محله مروارید هستند.

«کوچه مروارید» به تهیه کنندگی و کارگردانی هنری سعید سالارزهی داستان و اتفاق‌هایی را در محله‌ای به نام مروارید روایت می‌کند که قهرمانان آن بیشتر شخصیت‌های عروسکی هستند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از: کارگردان هنری: سعید سالارزهی، کارگردان تلویزیونی: سید وحید حسینی، مشاور کارگردان: امیرسلطان احمدی و محمد نادری، نویسندگان: محمد نادری، امیرسلطان احمدی، شیلا رشیدیان، مهدی شاه پیری، آرزو صدیقی، نیوشا صدر، رحمان عبادی، بهادر مالکی، حدیث جان بزرگی، پرستو آقازاده.

صداپیشه‌ها: محمد بحرانی، کاوه توکلی، مهدی شاه پیری، مارال حاجی‌زاده، آذین رئوف، لیلی رهنما، آرش صادقیان، محمد عسگری، محمد لقمانیان، اردشیر منظم، آزاده مویدی فر، مرتضی مشکات، علیرضا ناصحی، محمد نادری، مهران نائل، محمدرضا هدایتی.

عروسک گردان‌ها: مینا اعلمی، آذر اخوت، مهدی برقعی، شیما بخشنده، مهتاب تبریزی، مهناز خطیبی، حامد ذبیحی، مهرانه زرگر، بنفشه صمدی، همایون فربد، حسین نعیمی ذاکر، نگین یراقی.