شناسهٔ خبر: 28996 - سرویس دیگر رسانه ها

تریلر روانکاوانه درباره خطرات واقعی زندگی مجازی در «زندگی دوم»

او شوهرش را دوست دارد. او توسط یک غریبه اغوا می‌شود. او یک مادر واقعی است. آماده‌شده تا همه چیز را از دست بدهد. او آنچه انجام می‌دهد را می‌فهمد و می‌داند. از کنترل خارج‌شده است. او بی‌گناه است. او هم‌زمان در دو دنیا زندگی می‌کند و دوزندگی دارد. ممکن است هر دو را از دست بدهد...

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ايبنا؛‌تریلرروانکاوانه و هیجان‌انگیز از اس.جی. واتسون، نویسنده پرفروش «قبل از اینکه بخوابم» بنام «زندگی دوم» / Seconf Life روز دوازدهم فوریه ۲۰۱۵ در ۴۳۲ صفحه توسط انتشارات دابل دی به قیمت ۷.۴۹ پوند راهی بازار شد.

جولیا زندگی راحتی دارد تا زمانی که قتل وحشیانه خواهرش زخم‌های قدیمی را باز می‌کند.جولیا، سوفی – بهترین دوست خواهرش – را پیدا می‌کند و سوفی رازهای زندگی آنلاین خواهر جولیا را برملا می‌سازد و حقایقی درباره مرگ وی می‌گوید و جولیا را به اعماق تاریکی و جهان کثیف چت روم‌های اینترنتی و مستهجن می‌برد که تا آن زمان برایش نهفته بوده است.

در تلاش برای یافتن حقیقت درباره مرگ خواهرش باعث می‌شود تا جولیا به سرعت خود را و تمایلات درونی خود را کشف کند. حالا اینترنت زمین بازی او شده و در تجربه مهیبی از چت روم‌های مستهجن، احساس می‌کند که صدمه‌ای نمی‌بیند!

با کارلوس در اینترنت آشنا می‌شود و کم‌کم متوجه می‌شود اینترنت و چت روم‌ها بسیار خطرناک و درعین‌حال فریبنده هستند.

نویسنده  در«زندگی دوم» از جاذبه‌های فریبنده و پر کشش عصر دیجیتال با پیچ وتاب فراوان می‌گوید و یک نتیجه نگران‌کننده از زندگی دوم (زندگی مجازی) را در پایان به خواننده هدیه می‌کند.