شناسهٔ خبر: 29141 - سرویس دیگر رسانه ها

جذب 2 هزار و 292 عضو جدید هیات علمی/ مهلت ثبت نام تمدید شد

رییس هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جذب دو هزار و 292 عضو هیات علمی جدید خبرداد و گفت: مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی تا ساعت 24 روز شنبه دوم اسفندماه تمدید شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب در نشست خبری افزود: پیش از این روز 30 بهمن به عنوان پایان مهلت ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی عنوان شده بود اما به دلیل تقاضای متقاضیان این مهلت تا روز دوم اسفندماه تمدید می شود. 

وی توضیح داد که برخی از دانشگاه ها نیز در فرصت یک ماهه ای که در اختیار داشتند نتوانسته بودند نیازهای خود را بارگذاری کنند و اصرار داشتند که اطلاعات نیازهای آنها را بارگذاری کنیم. 

رییس هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همچنین متقاضیانی که پیش از این در فراخوان جذب ثبت نام کرده بودند و متقاضیانی که بعد از این ثبت نام خواهند کرد فرصت دارند تا با توجه به اطلاعات جدید، اطلاعات خود را در سامانه جذب تا روز 5 اسفند ماه ویرایش کنند. 

به گفته وی تا کنون 17 هزار و 196 نفر / داوطلب متقاضی جذب به عنوان عضو هیات علمی بوده اند. ظرفیت جذب اعضای هیات علمی در این دوره دو هزار و 292 نفر است و پیش بینی می شود که تا 22 هزار نفر / داوطلب در این دوره متقاضی جذب شوند.