شناسهٔ خبر: 29321 - سرویس دیگر رسانه ها

علیرضا خمسه به ژانر کمدی علاقه‌مند هستم

علیرضا خمسه گفت: به تازگی فیلم «اسب سفید پادشاه» را تماشا کردم که به نظرم فیلم خوبی از آب درآمده و خوش ساخت است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «علیرضا خمسه» گفت: به تازگی بازی در مجموعه «کوچه مروارید» را به پایان برده‌ام و مشغول بررسی پیشنهادهای دیگر هستم.

وی ادامه داد: به تازگی نیز به تماشای فیلم «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی نشستم و این فیلم را به همراه اعضای خانواده‌ام در ایوان شمس تماشا کردم و این شکل از فیلم دیدن در کنار خانواده و دوستان هنرمند دیگر به هر حال لذتبخش است که برای ما هم خاطره خوبی شد.

خمسه اظهارداشت: البته من بیشتر به ژانر کمدی علاقه‌مند هستم و ترجیحم هم کار در این ژانر و تماشای آثاری با محتوای کمیک است.اتفاقا همان شب به آقای لطیفی هم گفتم که منتظر و امیدوارم در آینده فیلمی کمدی بسازد تا بتوانیم با هم در آن همکاری کنیم.

بازیگر فیلمهای «بیست» و «عروسک» افزود: «اسب سفید پادشاه» فیلم خوش ساختی از کار درآمده و به نظرم خانم الناز شاکردوست بازی چشمگیر و جذابی در آن داشته است.از مجید یاسر هم بازی قوی و تازه‌ای دیدم. ضمنا حضور پرقدرت فرهاد قائمیان هم جزو بازیهای گرم و دوست داشتنی فیلم بود که به این بازیگران به خاطر بازی باور پذیرشان تبریک می‌گویم.

خمسه گفت: با این حال به نظرم بازیگر نقش مقابل شاکردوست نتوانسته بازی مناسبی ارائه کند و بهتر بود به جای او از یک چهره مستعدتر بهره گرفته می‌شد.