شناسهٔ خبر: 29479 - سرویس دیگر رسانه ها

توزیع فیلم دزدان صحرایی در شبکه نمایش خانگی

مدیر عامل سینما رسانه آسیا از توزیع بخش نخست فیلم دزدان صحرایی در شبکه نمایش خانگی از فردا خبر داد و گفت: این فیلم با همکاری شرکت عالیوود ساخته شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسن داها درباره آخرین فعالیت موسسه سینما رسانه آسیا اظهار داشت: تازه ترین فعالیت این موسسه ساخت فیلم دزدان صحرایی است که به همت علیرضا سهراب زاده انجام شده است.

وی افزود: سهراب زاده بنیانگذار وشو در ایران یک شرکت سینمایی در ایران و فنلاند با عنوان عالیوود تاسیس کرده است و ما این فیلم سینمایی را با کمک این شرکت سینمایی ساخته ایم.

مدیر عامل سینما رسانه آسیا با اشاره به اینکه فیلم دزدان صحرایی کاری کاملا رزمی است، گفت: متاسفانه فیلم های ایرانی این روز ها بیشتر در یک آپارتمان فیلمبرداری می شود و کارهای رزمی در تولیدات سینما ما جایی ندارد.

داها با بیان اینکه شرکت عالیوود با مدیریت سهراب زاده در واقع به دنبال تولید فیلم های رزمی است، افزود: با توجه به علاقه مندی جوانان به فیلم های رزمی ما در موسسه سینما رسانه آسیا تصمیم گرفتیم با مشارکت شرکت فیلم سازی عالیوود در تولید این فیلم ها مشارکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فیلم دزدان صحرایی در سه قسمت تولید خواهد شد، بیان داشت: بخش نخست آن آماده است و از فردا در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

مدیر عامل سینما رسانه آسیا ادامه داد: فیلمبرداری قسمت دوم هم تمام شده و هم اکنون در مرحله تکمیل امور فنی است.

داها خاطرنشان کرد: داستان فیلم درباره گروهی است که در خارج از کشور برنامه ریزی می کنند تا به آثار باستانی ایران دست بُرد بزنند و به واسطه این کار یک مسابقه وشو در ایران برگزار می کنند و....

به گفته داها کارگردانی این فیلم را علیرضا سهراب زاده بر عهده دارد و بازیگرانی چون نعمت جلالی (قوی ترین مرد ایران) در آن به ایفای نقش می پردازند.