شناسهٔ خبر: 29945 - سرویس دیگر رسانه ها

آغاز مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور ۹۴/برگزاری آزمون در دو روز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۴ خبر داد و گفت: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند حق ثبت نام مجدد ندارند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی افزود: ثبت نام از متقاضیان کنکور سراسری ۹۴ برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که پذیرش در رشته های مذکور بر اساس آزمون صورت می پذیرد، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و دانشگاه فرهنگیان از فردا آغاز می شود.

وی افزود: متقاضیانی که تاکنون برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ ثبت نام نکرده اند می توانند از فردا یکشنبه ۱۷ اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این فرصت در پایان روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه به پایان می پذیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن در آزمون ثبت نام کنند. اطلاعیه سازمان سنجش از امروز بعد از ظهر ۱۶ اسفندماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد. همچنین این اطلاعیه در روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه در پیک سنجش هم منتشر خواهد شد.

وی گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند فقط می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بر اساس کدرهیگری و اطلاعیه سازمان سنجش اقدام کنند. این دسته از داوطلبان به هیچ وجه مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۴ گفت: آزمون برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی و گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ خردادماه ۹۴، آزمون برای داوطلبان گروه هنر پنجشنبه بعدازظهر ۲۱ خردادماه ۹۴، آزمون برای داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ خردادماه ۹۴ و آزمون برای داوطلبان گروه زبان های حارجی بعدازظهر جمعه ۲۲ خردادماه ۹۴ برگزار می شود.