شناسهٔ خبر: 30242 - سرویس دیگر رسانه ها

روزهای پرمشغله ابراهیم فیاض در روزهای آخرسال

ابراهیم فیاض عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در آستانه سال نو آثاری در حوزه مردم‌شناسی و حکمت اجتماعی در دست نگارش و انتشار دارد که او را بسیار پرمشغله کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ ابراهیم فیاض، جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران که در آستانه سال نو بسیار پرمشغله است گفت: این روزها پنج مجلد کتاب در حوزه «حکمت اجتماعی» در دست نگارش دارم که فصل‌بندی آنها و منابع و مآخذشان به اتمام رسیده و قرار است که در مجلدهای مختلف با عناوین متفاوت آماده شود.

وی در ادامه توضیح داد: این مجموعه آثار با عناوین فرعی مبانی حکمت اجتماعی و تحولات فرهنگی ایران، مبانی حکمت اجتماعی و هرمنوتیک میان فرهنگی ایران، مبانی حکمت اجتماعی و اسلام و در نهایت مبانی حکمت اجتماعی و ایران و غرب تدوین خواهند شد.

فیاض با اشاره به اینکه امیدوار است این آثار تا تابستان روانه بازار نشر شوند، گفت: قرار بر این شده تا انتشارات امیرکبیر مجموعه آثار را به چاپ برساند ولی هنوز قطعی نشده است.

این استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران درباره دیگر آثار زیر چاپ خود توضیح داد: کتاب «مردم شناسی علوم انسانی ایمن» و «مردم شناسی ارتباطی، رسانه‌ای، سینما» با همکاری عبدالله بیچرانلو و در نهایت «مردم شناسی چین» با همکاری حمید عشقی منتشر خواهند شد.