شناسهٔ خبر: 30560 - سرویس دیگر رسانه ها

توصیه خسرو معصومی به خانه سینما

خسرو معصومی کارگردان سینما آرزو کرد در سال جدید مشکل فیلم هایی که اجازه اکران نیافته اند حل شود و از خانه سینما خواست به امور صنفی بیشتر توجه کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ خسرو معصومی کارگردان سینمای ایرانگفت: به دلیل اینکه سال ۱۳۹۳ به لحاظ مالی، سال خوبی برای مردم نبود و تحت فشار بودند تبعا قدرت خرید و سفر رفتن پایین بود و در ایام تعطیلات نوروز هم کمتر می توانند به مسافرت بروند.


وی افزود: با وجود فشارهای مالی که به مردم خوب سرزمینم وارد شده است اما پیشنهاد می کنم برای آرامش روح و آسیب های احتمالی که در نتیجه تنگنای مالی دیده اند به مسافرت های کوتاه و کم هزینه بروند و یا اینکه هر کاری که فکر می کنند حال روحی شان را خوب می کند انجام دهند.


این کارگردان سینما درباره آرزوی سینمایی خود نیز گفت: امیدوارم خانه سینما به عنوان یک نهاد صنفی فکری به حال عوامل و افرادی که در سنگر سینما زحمت می کشند و کمتر در معرض دید هستند بکند تا وضعیت معیشتی آنها نیز روبه راه شود. متاسفانه سینماگران بی کاری داریم که سال ها است خانه نشین هستند و خانه سینما هم عملا کاری برای آنها انجام نداده است.


کارگردان فیلم «خرس» در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سال ۱۳۹۴ رفتارهای صنفی در خانه سینما بیش از گذشته رونق یابد و شاهد شکوفایی سینمای ایران باشیم. یکی از آرزوهای من این است که فیلم های پشت اکران مانده و آثاری که مشکل پروانه نمایش دارند هرچه زودتر اکران شوند و شاهد دیده شدن فیلم «خرس» همراه با مردم نیز باشم.