شناسهٔ خبر: 30577 - سرویس دیگر رسانه ها

معاون وزیر ارشاد: هنرمندان وظیفه سنگینی برای تحقق مطالبه رهبری دارند

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان کشور امسال برای تحقق مطالبه رهبری که همان همدلی و همزبانی است؛ وظیفه سنگین و خطیری دارند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛‌ علی مرادخانی اظهار داشت: هنر همیشه در طول تاریخ وظیفه ایجاد همدلی و همزبانی بین مخاطبان را بر عهده داشته است.

وی گفت: بر همین اساس هنر در هر عرصه ای که حضور داشته سبب گردآمدن افرادی با سلایق مختلف و ایده های متفاوت شده است.

وی ادامه داد: موضوع نامگذاری سال از جانب رهبر معظم انقلاب یکی از اقدامات ارزشمندی بوده که همه ساله سبب جهت گیری و هدف گذاری مسوولان کشور شده است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این نامگذاری ها به نوعی حبل المتینی برای دولت مردان و مسوولان کشور در راستای انجام فعالیت هایشان به شمار می رود.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی و نگاه ویژه رهبری به این مقوله معتقدم امسال وظیفه سنگین و فوق العاده مهمی بر عهده طرفین گذاشته شده است.

مرادخانی یادآور شد: همدلی و همزبانی سبب می شود تا در بسیاری از موارد طرفین با ادبیات مناسب و وضعیت مطلوب با یکدیگر برای رسیدن به تفاهم به گفت و گو بنشینند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: شعار امسال رهبری به طور حتم سبب فراهم شدن باب گفت وگوی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه همدلی در تمامی حوزه های مختلف کشور امری واجب است، اظهار کرد: این امر سبب وفاق کلی می شود که برکاتش تمام جامعه را در بر می گیرد.