شناسهٔ خبر: 30774 - سرویس دیگر رسانه ها

برنامه‌های دانشگاه علامه برای ایجاد تحول در سال ۹۴

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای ایجاد تحول در سال ۹۴، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مدون، جایگاه دانشگاه علامه در رتبه‌بندی‌های دانشگاه‌ها احیا شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛  حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال جدید در دانشگاه علامه امیدواریم امسال شاهد تحول در این دانشگاه در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: امیدواریم از طریق اجرای برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم در رتبه‌بندی‌ها مجددا جایگاه دانشگاه علامه را احیا کنیم و جزء دانشگاه‌های برتر قرار بگیریم.

سلیمی با اشاره به جزئیات برنامه‌های تحولی دانشگاه علامه اظهار داشت: اصلاح نسبت استاد به دانشجو و رشد تولید مقالات علمی و ارتقای کیفیت کلاس‌ها و دانشجویان ورودی، افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه و افزایش ارتباط با دستگاه‌های اجرایی سبب بهبود جایگاه دانشگاه علامه در رتبه‌بندی‌ها می‌شود.

رئیس دانشگاه علامه اضافه کرد: البته افزایش ارتباط این دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته 15 برابر شده است که برنامه‌ریزی داریم این ارتباط را توسعه دهیم.