شناسهٔ خبر: 30903 - سرویس دیگر رسانه ها

برنامه‌های دانشگاه پیام نور برای ارتقای پژوهشی دانشگاه در سال جدید

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به حضور این دانشگاه در بین ۱۰ دانشگاه برتر از نظر پژوهشی گفت: برنامه‌های مدونی برای ارتقای رتبه پژوهشی این دانشگاه در سال جدید داریم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: در آخرین رتبه‌بندی سال گذشته که از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) اعلام شد دانشگاه پیام نور از نظر رتبه پژوهشی بین 10 دانشگاه برتر قرار داشت که سعی داریم با برنامه‌ریزی‌های مدون این رتبه را در سال جدید ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به معیارهای در نظر گرفته شده از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام برای رتبه‌بندی پژوهشی دانشگاه‌ها اظهار داشت: تعداد مقالات منتشر شده از سوی اساتید و دانشجویان دانشگاه در پایگاه‌های ISC و ISI و نشریات معتبر تخصصی علمی و پژوهشی داخلی و خارجی و تعداد تحقیقات موثر پژوهشی از معیارهای درنظر گرفته شده برای رتبه‌بندی بوده است.

سرلک ادامه داد: برای سال 94 آئین‌نامه‌های جدیدی را درنظر داریم که بر اساس آن جامعه 850 هزار نفری دانشگاه پیام نور به رتبه بهتری در بخش پژوهش دست یابد.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس این برنامه‌ریزی برای افراد فعال در حوزه‌های تحقیقاتی و نشر مقاله در مجلات معتبر تشویق‌های مادی و معنوی در نظر گرفته می‌شود.