شناسهٔ خبر: 31488 - سرویس دیگر رسانه ها

۲۷۳ ناشر کودک و نوجوان در ۶۷۰۰ متر از نمایشگاه کتاب تهران

قائم‌مقام بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از مشخص شدن متراژ‌ها در بخش کودک و نوجوان خبر داد و گفت:‌ ۲۷۳ ناشر کودک و نوجوان در شش هزار و ۷۰۰ متر از نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به تعیین متراژ‌ غرفه‌های بخش کودک و نوجوان گفت: خوشبختانه متراژ‌های بخش کودک و نوجوان مشخص و به ناشران نیز اعلام شد.

وی ادامه داد: در بخش کودک و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ۲۷۳ ناشر در فضایی به متراژ شش‌هزار و ۸۰۰ متر حضور خواهند یافت. ناشران کودک با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند از متراژ غرفه خود مطلع شوند.

شهرام‌نیا افزود:‌ کار غرفه‌بندی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شده است. در بخش کودک و نوجوان از دو روز پیش غرفه‌بندی آغاز شده و بخش ناشران عمومی نیز با وجود اینکه بخشی از شبستان در اختیار نمایشگاه تکنولوژی و مصالح ساختمانی است‌، در حال غرفه‌بندی است.

وی با اشاره به نمایشگاه تکنولوژی مصالح ساختمانی افزود:‌ متأسفانه نمایشگاه مصالح ساختمانی با وجود همه تلاش‌هایی که کردیم، لغو نشد؛ به هر جایی که توانستیم متوسل شدیم اما نشد، تنها دو روز جابه‌جا و قرار شد، بین ۴ تا ۸ اردیبهشت در لابه‌لای سازه‌های نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه نابه‌هنگام و بدون تدبیر ساختمان برگزار شود.

شهرام‌نیا تصریح کرد:‌ به هر حال چاره‌ای نیست، ما برنامه‌ریزی‌هایی کردیم تا بشود بلافاصله پس از نمایشگاه ساختمان فضا را خالی کرده و غرفه‌ها را ایجاد کرد‌، اما با هر حال برگزاری نمایشگاه مصالح ساختمانی یکی از چالش‌های جدی اکنون ما است.