شناسهٔ خبر: 31656 - سرویس دیگر رسانه ها

حسین قندی امروز تشییع می شود/خاکسپاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا

رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها از انجام هماهنگی با خانواده استاد حسین قندی و شورای شهر تهران برای خاکسپاری این استاد فقید رشته خبرنگاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد سلطانی فر رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر استاد حسین قندی ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۵ اردیبهشت از محل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به سمت بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: هماهنگی های لازم با خانواده استاد قندی و همچنین شورای شهر تهران برای خاکسپاری وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) انجام شده است.

سلطانی فر همچنین با اشاره به فضای کوچک دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، گفت: برنامه ای برای سخنرانی در مراسم تشییع استاد قندی تدارک دیده نشده و پیکر ایشان تنها از جلوی این محل تشییع خواهد شد.

برگزاری مراسم تشییع پیکر استاد حسین قندی چهره صاحب نام عرصه روزنامه نگاری ایران از جلوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در حالی صورت می گیرد که بسیاری از کتاب های استاد قندی را انتشارات این دفتر چاپ کرده است.

پیش تر رئیس شورای شهر سبزوار در گفتگویی با خبرنگار مهر از آمادگی شهروندان و همچنین شورای این شهر برای انتقال پیکر حسین قندی به سبزوار و تدفین او در قطعه نام آوران این شهر خبر داده بود.

حسین قندی معروف به آقای تیتر عصر روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت و پس از چند روز بستری بودن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان غیاثی تهران دار فانی را وداع گفت.