شناسهٔ خبر: 32075 - سرویس دیگر رسانه ها

«پارادایس» به فجر می‌رود/ تدوین تمام شد

تدوین فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی، توسط شاهین یارمحمدی به پایان رسید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی عطشانی با اشاره به اینکه تدوین فیلم سینمایی «پارادایس» به پایان رسیده است، گفت: شاهین یارمحمدی به تازگی تدوین «پارادایس» را به پایان رسانده است و به زودی آهنگساز این فیلم نیز انتخاب می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برای تیتراژ اول و آخر فیلم، ۲ ترانه در نظر گرفته ام خواننده این ترانه ها نیز به زودی انتخاب می شود.

عطشانی در پاسخ به اینکه چه زمانی «پارادایس» را اکران می کند، گفت: قرار بود «پارادایس» را بعد از پایان مراحل فنی اکران کنم، اما با توجه به تغییر دبیر جشنواره فیلم فجر و حضور محمد حیدری در جشنواره سی و چهارم، این فیلم را به جشنواره می برم.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن ‌ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان با اغفال حاج ‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و...

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان علی عطشانی، مهدی علی میرزایی نویسنده، براساس طرحی از علی عطشانی، نویسنده نسخه اول فیلمنامه امیرعلی محسنین، مدیر فیلمبرداری مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری بهروز معاونیان، مجری طرح آلمان نوریک کشیشیان، مدیر تولید: علیرضا بیات، تدوین شاهین یارمحمدی، مدیر برنامه ریزی: امیر رونقی، آویوا برخورداریان، نله کشیشیان، دستیار کارگردان: اشکان صفاری، امیر حسین نجم صدری، طراح چهره پردازی: امیرترابی، مجری گریم: فرزانه زردشت، عکاس: محمود عطشانی، منشی صحنه شیدا یوسفی، دستیار برنامه ریزی: نورا مولر، دستیار تولید: نیما نداف، گونته بریدن، هماهنگی تولید: بریت لاوتن باخ، صحنه و لباس: ابوالفضل سلیمی، مشاور تهیه کننده: مهدی دادجو، بازیگران: مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس، جانشین تهیه کننده: رضا یارخلجی.

«پارادایس» تهیه شده در کمپانی لینکیپر و نور فیلم پروداکشن آلمان و محصول موسسه بیتا فیلم است.