شناسهٔ خبر: 32126 - سرویس دیگر رسانه ها

۱۵ عنوان کتاب ارتباطات در سومین هفته روابط عمومی رونمایی می‌شود

مسئول دبیرخانه دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از رونمایی ۱۵ عنوان کتاب ارتباطات و رسانه در سومین هفته روابط عمومی و نخستین هم اندیشی روابط عمومی و دانشگاه که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ بهنام تقی‌پور  در این باره اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته به مدت یک هفته از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه، برنامه‌هایی را در حوزه روابط عمومی الکترونیک خواهیم داشت. دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک مطابق هر سال ۲۷ اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک برگزار می‌شود که در آن از یکی از استادان برجسته ارتباطات تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت نیز ۲۸ اردیبهشت برگزار می‌شود. بازدید از گرمخانه‌های شهرداری برنامه این دبیرخانه برای روز ۲۹ اردیبهشت خواهد بود. نخستین هم اندیشی روابط عمومی و دانشگاه با موضوع گفت‌وگو و همدلی نیز ۳۰ اردیبهشت با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار و از ۱۵ عنوان کتاب ارتباطات و رسانه که از سوی ناشرانی مانند سیمای شرق منتشر شده، رونمایی می‌شود.

مسئول دبیرخانه دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک افزود: علاوه بر این ۳۱ اردیبهشت مراسم کوهنوردی با شعار حفظ محیط زیست برگزار می‌شود. نخستین روز خردادماه نیز به بازدید از خانواده‌های برخی درگذشتگان حوزه روابط عمومی و رسانه اختصاص خواهد داشت.

تقی‌پور در پایان گفت: در روز پایانی این هفته نیز که برابر با دوم خرداد است طوماری با موضوع «نقش روابط عمومی در بحران کمبود آب» جمع‌آوری می‌شود و چیت‌چیان وزیر نیرو نیز نخستین امضای آن را خواهد کرد و سپس این طومار به رئیس جمهوری داده می‌شود.