شناسهٔ خبر: 32380 - سرویس دیگر رسانه ها

ثبت ‌نام آزمون كاردانی به كارشناسی از سوم خرداد آغاز می شود

ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۴ به صورت اینترنتی از روز یكشنبه سوم خرداد آغاز و در روز یكشنبه ۱۰ خرداد پایان می‌پذیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛متقاضیان، می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون اقدام کنند.

ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون در یك مرحله انجام می‌شود و داوطلبان باید همزمان با ثبت‌نام نسبت به درج رشته‌محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

با توجه به اینكه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله كارت‌های عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونیكی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و داوطلبانی كه علاقمند به شركت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۴۰.۰۰۰ (چهل هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذكور، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

در تعدادی از رشته های امتحانی، پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و در برخی دیگر از رشته های امتحانی پذیرش با آزمون صورت می پذیرد. تاریخ آزمون در روز جمعه ۱۶ مردادماه است و تمامی متقاضیان موظف به ثبت نام هستند.